Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 25
Pokaż wszystkie komentarzeParę niedokładności, "korozja" kolektorów wydechowych Ducati jest łatwa do usunięcia, bo rury są z nierdzewki, a niektóre akcesoryjne z tytanu, wymiana pasków rozrządu nie jest operacją trudną i mając parę odpowiednich narzędzi można zrobić ją w "polu", a łańcucha rozrządu nie każdy się "tknie", co innego sama regulacja luzów zaworowych - tutaj nie dość , że trzeba mieć odpowiednie płytki, to jeszcze sporą wiedzę + odpowiednie narzędzia. Przestrzegam nieświadomych przed Superbikami Ducati przed 2000 rokiem, jeśli nie jest się pewnym ,że to ten motocykl. W starszych modelach nieraz były kłopoty z dźwigienkami zaworowymi, siadały regulatory napięcia i alternatory, oczywiście większość awarii była niejako "na życzenie" właściciela, czyli wynikała z zaniedbań serwisowych. 996/998, to zupełnie inne konstukcje, podobne tylko stylistycznie/ podwoziowo/ ramowo. 916- Desmoquatrro, 996 Desmoquatrro ze zmianami-( m. in. zarządzenie silnikiem), 998(i wcześniejsza 996 R) Testastretta - nowa konstrukcja. Pytanie za 5 ptk. a co z opisami używanych 999/1098/1198 ??? W skrócie: 999 - turystyk z charakterem, 1098/1198 rakiety nie na nasze "polskie drogi" Ale droczę się i tak dobra robota! Tak trzymajcie! Pozdr. Janek
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza