Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzePanie Pawle o potencjale informuje nas Pan od początku sezonu. Co z tego że potencjał jest skoro nie przekłada się on na jakiekolwiek wyniki sportowe. Powoli żal na to patrzeć. A może potencjał nie jest taki jak go Pan widzi, bo z punktu widzenia kibica wygląda to zupełnie inaczej. Nie wytrzymuje Pan presji, spala się gdy inni zawodnicy zaczynają odejżdżać, gdyż są po prostu szybsi. Wtedy jedzie się ponad swój limit i umiejętnośc,i co w rezultacie prowadzi do wywrotki. Może pora zrewidować innowacyjne ustawienia motocykla które najzwyczajniej w świecie nie odpowiadają dziejszej technice jazdy i geomterii motocykla. Należy się też zastanowić czy nie przyczyniają się one do częstych wywrotek. Może i dzięki nim możliwe jest mocnijesze hamowanie i skuteczne wyprzedzanie na hamowaniach, ale co z tego skoro nie gwarantują one właściwego tempa wyścigowego. Mówił Pan kiedyś że gdyby Ellison miał takie ustawienia jak Pan to wygrałby wyścig ( walczył o zwycięsto, ostatecznie był drugi - nie pamiętam jaka to była runda). Ale z takimi ustawieniami Ellison nie znalazłby się w tamtym miejscu, tylko też pewnie by walczył w drugiej połowie stawki. Życzę jak najlepiej, jednkaże z taką taktyką nie daje większych szans na pierwszą 10 tkę. Może na WMMP to wystarcza ale WSBK to chyba za wysokie progi.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza