Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzePanie Łukaszu, w Pana "teście" pojawiło się bardzo dużo odważnych i kompletnie nieprawdziwych stwierdzeń. Większość wyłapała już Konkurencja :) Z mojej strony sugeruję podawać wzrost opisując wygodę motocykla. To co może być wygodne przy 176 cm wzrostu zazwyczaj jest porażką w okolicach 1.90 cm. Tak też jest z nowym Burgmanem, wyższe osoby mogą co najwyżej zająć pozycję krzesełkową a o wyciągnięciu nóg, o którym Pan pisze, tylko pomarzyć... Stwierdzenia, jak to nowy Burgman góruje nad konkurencją oraz opinii o beznadziejności zawieszenia komentował nawet nie będę. Odsyłam do testów porównawczych, np. na Burgmania.net. Pozdrawiam i życzę więcej przygotowań merytorycznych przed kolejnymi testami maxiskuterów. Mają one dużo zwolenników w naszym kraju i "radosna twórczość" na ich temat raczej nie przejdzie.
OdpowiedzKolejny niewidomy bez umiejętności czytania, który wyłapał tylko 1% tekstu. Przeczytaj cały, uważnie, używając, hmmm, oczu? A wtedy nagle okaże się, że wg autora ten skuter jest naprawdę niezły. Co ty na to?
OdpowiedzJetson, to bardzo nieładnie odpowiadać na korespondencję wysyłaną nie do Ciebie ale odpowiem Ci "co ja na to". Nie obchodzi mnie czy ten skuter jest niezły czy zły. Jeździłem na nim i mam o nim swoją opinię. Chodzi mi o kilka niesprawdzonych informacji w teście Autora, którego testy skądinąd bardzo lubię i sobie cenię. Czytaj ze zrozumieniem.
Odpowiedz