Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzePani Anno Jędrasiak jezeli pisze Pani cokolwiek, to moze warto by zreszaszowac troche lepiej i moze bardziej profesjonalniej. Czytajac to co Pani napisala mogloby sie wydawac, ze odpowiedzialni za dopuszczenia w ruchu publicznym kieruja sie sympatia lub osobistymi odczuciami - jest jednak troche inaczej. Pozatym nie bardzo rozumiem co ma niemiecki TÜV z odbiorem homologacji konkretnie na Niemcy ? ( Homologacja jest EU ) W niemczech dopuszczeniem do ruchu publicznego nie zajmuje sie TÜV tylko Baurad - to tak na marginesie. Zyczylbym wiec sobie wiecej wiedzy fachowej na ten temat oraz wiecej profesjonalizmu, bo mozna sie osmieszyc zamieszczajac taki tekst. z powazaniem
OdpowiedzDrogi kolego widze że komentujesz news nawet go nie czytając, pani Anna nic nie pisała o dopuszczaniu benelli do ruchu ( Motocykle Benelli są dopuszczone do ruchu w całej UE). Certyfikat TUV ( TUV to nazwa ośrodka certyfikującego polski odpowiednik to PCBC) tzw ISO jest certyfikatem stwierdzającym i potwierdzającym wysoką jakośc produktów (najprościej mówiąc), a jak wiadomo Benelli nie posiadało takowego certyfikatu (teraz już mają, nareszcie :)) ). Więc jeżeli coś komentujesz to czytaj ze zrozumieniem. Pozdrawiam
OdpowiedzGeneralnie prosze o wnikliwe cztanie tego co jest napisane i nie dośpiewywanie sobie reszty. Pisze o tym, że Benelli wyżej wspomniany certyfikat dostało i tyle, co jak rozumiem pozostaje bezspornym faktem. Wbrew temu co twierdzisz nie sugeruję, że osoby odpowiedzialne za wydawanie tekich certyfikatów kierują sie swoim widzimisie... Co do profesjonalizmu mam nadzieję, że nie tylko mój poziom się poprawi... Z poważaniem
Odpowiedz