Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 16
Pokaż wszystkie komentarzePan wybaczy ale nie wie co mówi. Przejechałem Africa Twin całą Afrykę. Spotkałem panów na BMW. Głownie na lawetach :) w krajach do których przejeżdżania rzekomo te sprzęty zostały stworzone nie ma serwisów BMW... A młotkiem i przecinakiem kodu xxx w wyjątku yyy nie naprawisz. Przykłady- od wstrząsów pęknięta antenka immobilizera-jedyne wyjście wymiana,gdzie: środek Sudanu... UUPSSS, niewinna wywrotka na bardzo nieprzyjaznym skalistym terenie,żeby go przejechać załadowanym każdy miał 10 gleb, BMW- przebita głowica(!), były jeszcze jaja z wałem ale to długa historia. Reasumując to dobre sprzęty ale póki trzymasz się cywilizacji a ta ich trwałość to tylko marketing. Pozdrawiam.
OdpowiedzCo do napraw to zgadzam się w 100%. GS to dobre moto na europejskie asfalty i szutry. Stanowczo za ciężkie na teren. W turystyce międzykontynentalnej Africa Twin ma duże grono miłośników- i pewnie nie bez powodu. Ja osobiście czuję się pewniej na lżejszych maszynach (200kg zatankowany to max), bo zawsze nawet na umiarkowanie trudnym szlaku zdarzają się trudniejsze momenty. Jeśli ktoś planuje samotne wyprawy w ciężki teren z dala od cywilizacji (np. na Saharę) to najlepsze są stare jednocylindrowe japońce: HondaXL, YamahaXT,. Lekkie, niezawodne, proste w naprawie.
Odpowiedzprawda ,zeby taki ktm 990 byl ale servis maja masakrycznie drogi, swietnym rozwiazaniem moze okazac sie honda crosturer
Odpowiedz