Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzePan dyrektor sprzedaży Suzuki to chyba na emeryturę powinien pójść za te wyniki, a tłumaczenie takiej sprzedaży brakiem w Polsce magazynu z 2008 roku, to kompromitacja dla osoby na tym stanowisku i bajer dla kogoś, kto nie zna rynku sprzedaży w Polsce. Każdy lekko wtajemniczony wie, że Yamaha i Honda cały czas dobierała modele 2008 z innych rynków od innych dystrybutorów. Oczywiście potrzebny był pewien wysiłek. Kryzys weryfikuje pewnych menagerów. Kadra zarządzająca sprzedażą motocykli Suzuki w Polsce zdecydowanie się nie sprawdziła. Sprzedawać w okresie prosperity każdy może, w takich warunkach, jak dziś - tylko najlepsi, nie należy do nich z pewnością Suzuki Motor Polska.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza