tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Pamiętaj jeszcze o tym że jeździ się głównie - komentarz
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: kbcjscbj 05.11.2014 17:32

no i znowu NM vs KM , więc tak NM i KM sa ze sobą scisle powiązane jedno niewsytepuje bez drugiego , 200 KM i 50 NM przy odpowiednio dobranych przęłozeniach zrobi wiatrak z 50 KM i 200 NM ,dane mocy i momentu na silniku -moc to wyznacznik absolutny ciągu pojazdu w jednostce czasu ,moment obrotowy już nie bo trzeba znac obroty przy jakich wystepouje a znając je wynikiem będą konie mechaniczne ,na bank moto będzie miało więcej nm a co zatym idzie więcej mocy przy tych samych obrotach co bez kompresora i na bank uzyskuje tye 200 km z 1 litra dzięki kompresorowi przy niższych obrotach niż np. bmw s1000 rr chociaż może nie bo już rozne cuda widziałem ;) tak czy owak doładowanie jak kompresor pzowala posiagnac więcej nm przy niższych obrotach a co zatym idzie więcej mocy przy niższych obrotach i lepsza elastyczność zakłądajac ze przełzoenie jest to samo ,mi ogólnie się podoba widać aerodynamika ciekawie rozwiazana ,ogólnie moto będzie raczej jezdzic bardzo dobrze ciężko się będzie pewnie do czegos przyczepić ale po prostu to miało być cos więcej jeśli chodzi o osiągi niż to co zaoferowali i to co było do tej pory na rynku nnierouzmiem kawy skoro to moto niekwalifikuje się do sbikeów ze względu na dołdowanie to po ch.lere robic motocykl wolniejszy lub równie szybki co sb jak można było wywalić na droge konkretne 250 KM i dać pełnie satysfakcji nowym włascicela z jazdy po autonahnie ;)

Odpowiedz

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę