Palmo T150 model 2009 dane techniczne
Opinie użytkowników 2
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | 2.5 |
Skrzynia biegów | 2.5 |
Układ jezdny | 2 |
Układ hamulcowy | 2.5 |
Elektronika | 2.5 |
Podatność na drobne usterki | 0.5 |
Podatność na poważne usterki | - |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | 2.5 |
Ergonomia | 2.5 |
Ekonomiczność | 2 |
Koszty utrzymania | 2 |
Stosunek jakość/cena | 2.5 |
Zużycie paliwa (l/100 km) | - |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | 2.5 |
Na miasto | 2.5 |
W teren | 0.5 |
Do turystyki | 2 |
Na tor | 0.5 |
Do lansu | 1 |
Do wygłupów | 2.5 |
Informacje ogólne
Model
Palmo T150
Rok
2009
Kategoria
Skuter
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
150 ccm
Typ silnika
Jednocylindrowy
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
10.86 KM (7.9 kW)) przy 8500 RPM
Zasilanie
Gaźnik
Układ rozrządu
OHV
Zapłon
CDI
Rozruch
Elektryczny
Skrzynia biegów
Automatyczna
Wymiary i wagi
Waga na sucho
160 kg
Prześwit
110 mm
Rozstaw osi
1,650 mm
Podwozie
Opona przednia
130/60-13
Opona tylna
110/90-10
Hamulec przedni
Jednotarczowy
Hamulec tylni
Bębnowy
Prędkość i przyspieszenie
Stosunek mocy do masy
0.0679 HP/kg
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
6.0 litry
Zużycie paliwa na 100km
2.90 litry
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzewitam, posiadam go od 2 tygodni. Na drodze asfaltowej jeździ się przyzwoicie, na nierównościach można odnieść wrażenie, że skuter nie ma dobrze skręconego zawieszenia. Nadaje się tylko na równe ...
OdpowiedzJeżdżę tym po Wawce od kilku tygodni w charakterze służbowego pojazdu :D Prowadzi się nie najgorzej, aczkolwiek przy nierównościach tylne zawieszenie niebezpiecznie wężykuje. Ogólnie prowadzi się ...
Odpowiedzświetny pojazd o niebo lepszy od bmw c1
OdpowiedzChyba w życiu nie jeździłeś C "jedynką. Porównujesz chińskie g.... do BMW?? Mam dwie C jedynki jedną w wersji 125 drugą 200 (w rzeczywistości 1765 cm) Może chcesz ze mną stanąć na światłach? Zapewniam Cię że będziesz widział tylko znikający punkt mojego motocykla ;-))))
OdpowiedzOburzony właściciel... Jeździłem oboma pojazdami, BMW jakiś rok temu a Palmo może tydzień temu. Na równej nawierzchni i do miasta wygodniejszy jest Palmo a na gorsze drogi BMW. Palmo jest praktyczniejszy i to jego największa zaleta. To, że porównujesz moto z "lekko" różnych półek cenowych to już inna sprawa. Znam człowieka co jeździ Palmo i już naśmigał nim ładnych parę kilometrów i działa to całkiem fajnie. Gdyby jeszcze poprawiono prowadzenie to chińczyk okazałby się hitem. Ale oczywiście na 100% niemiecki pojazd musi być lepszy... Podobnie jak z japońcami i chińczykami... 20-25 lat temu japońskie sprzęty z podobnych półek pojemnościowych były na dużo gorszym poziomie niż obecne chińczyki i zobaczcie do czego doszli? Z chińskimi moto będzie podobnie, za parę lat dorównają jakością japończykom, włochom czy niemcom a cena będzie dużo bardziej przystępna, ale tępy naród dalej będzie wolał japońską Hondę prosto z chin.
Odpowiedz