PRC (Pro Racing Cycles) LX-RR Works model 2006 dane techniczne
Opinie użytkowników -
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | - |
Skrzynia biegów | - |
Układ jezdny | - |
Układ hamulcowy | - |
Elektronika | - |
Podatność na drobne usterki | - |
Podatność na poważne usterki | - |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | - |
Ergonomia | - |
Ekonomiczność | - |
Koszty utrzymania | - |
Stosunek jakość/cena | - |
Zużycie paliwa (l/100 km) | - |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | - |
Na miasto | - |
W teren | - |
Do turystyki | - |
Na tor | - |
Do lansu | - |
Do wygłupów | - |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Ogólna informacja o motorowerze
Model
PRC (Pro Racing Cycles) LX-RR Works
Rok
2006
Kategoria
Cross / motocross
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
50 ccm
Typ silnika
Jednocylindrowy
Ilość suwów
2
Moc maksymalna
13.50 KM (9.9 kW)) przy 14000 RPM
Maksymalny moment obrotowy
8.20 Nm (0.8 kgf-m or 6.0 ft.lbs) przy 11200 RPM
Max RPM
14800
Stopień sprężania
13.5:1
Średnica cylindra x skok tłoka
41.0 x 40.0 mm
Zasilanie
Gaźnik
Układ rozrządu
Tłokiem
Zapłon
CDI
Rozruch
Nożny
System chłodzenia
Ciecz
Skrzynia biegów
Automatyczna
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch
Sprzęgło
Brak danych
Wymiary i wagi
Waga na sucho
36 kg
Wysokość siodła
660 mm
Wysokość całkowita
914 mm
Długość całkowita
1,346 mm
Szerokość całkowita
787 mm
Prześwit
279 mm
Rozstaw osi
1,016 mm
Podwozie
Typ ramy
Aluminiowa
Kąt główki ramy
26.0°
Wyprzedzenie
125 mm
Zawieszenie przód
Widelec upside-down
Skok zawieszenia przedniego
211 mm
Zawieszenie tył
Wahacz wleczony z amortyzatorem Ohlins
Skok zawieszenia tylnego
269 mm
Opona przednia
100/90-12
Opona tylna
3.0-10
Hamulec przedni
Jednotarczowy
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
160 mm
Hamulec tylni
Jednotarczowy
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
140 mm
Prędkość i przyspieszenie
Prędkość maksymalna
80.5 km/h (50.0 mph)
Stosunek mocy do masy
0.3750 HP/kg
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze