OtoMoto.pl i Andrzej Chmielewski odsłaniają karty
Chmielu odsłania karty przed sezonem 2009 i obiecuje mnóstwo emocji
Dziś w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego swoje plany wyścigowe zaprezentował jeden z największych talentów polskich wyścigów motocyklowych - Andrzej Chmielewski. Czym chce w tym roku zaskoczyć polskich fanów sportów motocyklowych 19-latek z Łomianek? Przede wszystkim skutecznym podbojem Europy.
Konferencja prowadzona przez Macieja Dowbora skupiła się przede wszystkim na osobie Andrzeja Chmielewskiego, ale aktywnie uczestniczyli w niej także współtwórcy jego ostatnich sukcesów, czyli portal OtoMoto.pl reprezentowany przez Patryka Tryzubiaka, oraz manager Andrzeja, Michał Pernach. Zgromadzeni dziennikarze oraz goście zapoznać się mogli przede wszystkim z historią startów Andrzeje, a także jego planami na najbliższy sezon.
Patryk Tryzubiak opowiedział o historii relacji sponsorskich pomiędzy Andrzejem, a serwisem OtoMoto.pl oraz zapewnił, że Andrzej może liczyć na długofalową współpracę z największym polskim motoryzacyjnym serwisem ogłoszeniowym. W dzisiejszych czasach sponsorzy w sportach motorowych umożliwiający rozwijanie młodych talentów są na wagę złota, zatem deklaracje te przyjęliśmy z dużym uznaniem. Michał Pernach pytany o przyszłość swojego podopiecznego konsekwentnie deklarował, iż jego celem jest doprowadzenie Andrzeja do MotoGP, a serie typu Mistrzostwa Europy są jedynie etapami przejściowymi przed wstąpieniem do najbardziej prestiżowej motocyklowej serii wyścigowej świata.
Konferencję zakończyła prezentacja najnowszej maszyny Andrzeja. Chmielu pozostaje wierny marce Yamaha. Jego R6, podobnie jak w dwóch poprzednich latach przygotowana będzie w specyfikacji Superstock. Maszynę Polaka zbudował renomowany zespół Trasimeno Yamaha, w składzie którego Andrzej wystartuje w tegorocznych Mistrzostwach Europy. Chmielewski wielokrotnie podkreślał, iż jest bardzo zadowolony zarówno z nowego motocykla, jak też z pracy swoich mechaników i całego zespołu. Ukoronowaniem tego były świetne wyniki testów na południu Europy, z których 19 latek wrócił niedawno do kraju.
Najbliższa runda Mistrzostw Europy startuje już za kilka dni, bowiem 3 kwietnia zmagania w tym cyklu rozpoczynają się w hiszpańskiej Walencji. Nie pozostaje nam nic innego jak trzymać mocno kciuki i przyglądać się postępom Andrzeja!
Andrzej Chmielewski
„Po dwóch latach startów w Polsce wracam do mistrzostw Europy i wiem, że nie będzie łatwo, ponieważ moi dawni rywale dokonali sporych postępów. Wracam jednak pod skrzydła czołowego zespołu na świetnie przygotowanym motocyklu, dlatego nie poddam się i dam z siebie wszystko. Celuje w pierwszą dziesiątkę, ale na swoich ulubionych torach, w czeskim Brnie i hiszpańskiej Walencji, chciałbym stanąć na podium. Jestem pełen motywacji i ostro przygotowuje się do sezonu. Jeszcze przed pierwszym wyścigiem czeka mnie seria testów."
Kalendarz Mistrzostw Europy 2009
4 kwietnia Hiszpania Walencja
25 kwietnia Holandia Assen
9 maja Włochy Monza
21 czerwca San Marino Misano
27 czerwca Wielka Brytania Donington Park
26 lipca Czechy Brno
5 wrzesnia Niemcy Nurburgring
26 wrzesnia Włochy Imola
3 pazdziernika Francja Magny Cours
24 pazdziernika Portugalia Portimao
Foto: Żmija
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeo proszę :D coś w tym jest . mamy te same nazwisko i tą samą pasję ;]
OdpowiedzCześć, jesteśmy wdzięczni za zwrócenie uwagi w sprawie Superstoc/Supersport natomiast jest to tzw. "czeski błąd". Nie bardzo rozumiem szukanie drugiego dna w tym wszystkim ;)
Odpowiedz..a moze ktos sie pomylil robiac ten motocykl...W historii polskich superstokow to przeciez nic nowegoi :-), ale to jak zwykle wychodzi po czasie, jak sie koledzy pokloca ze soba...
OdpowiedzKtoś się pomylił pisząc tekst, ale pianobijcy czuwają. Oczywiście Chmielewski jeździł w Superstock 600 i nadal będzie się ścigał w tej klasie, tylko nie w Mistrzostwach Polski, a Europy. Jego ...
Odpowiedztak myslalem ze mial supersporta a nie superstocka. a moze sam o tym nie wiedzial...
Odpowiedzwyglada na to ze jezdzil supersportem w stokach i tak zostanie, bo po co moto przerabiac na legalne
Odpowiedz