Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 18
Pokaż wszystkie komentarzeOstatnio stary Trampek i Africa dojechały bez problemu do RPA-bez elektroniki i też w terenie.Na Syberię dojechała Hayabusa. Nie ma potrzeby wyrzucania kasy w błoto a jeżeli chodzi o wysoką prędkość przejazdu oraz teren to też zgodzę się na KTM-a.
Odpowiedzstarego rapcia to nie kupie, ze jaonskich nie lubie wiec podziekuje za ryzowozy (traci tandeta i plastikiem) ujezdzalem nawet Crosstourera z Hondy ale GSowi do piet nie dorasta a cena podobna, opcji jest niewiele, najbardziej mi zalezy na sprzecie ktorym mozna pyknac 800km i z niego potem zejsc o wlasnych silach bez uzywania dzwigu i masazu tylka i nog. KTM super ale obecna wersja adventure nie jest wielce wygodna, wychodzi nowy niebawiem wiec poczekam, poza tym Triumph Exproler no i GS. Mutistrada do sprzet dla gejow i wcale nie obstawialbym ze bedzie mniej awaryjny niz jakikolwiek GS weic tu podziekuje. Lubie latac szybko wiec potrzebuje sprzet conajmniej 800cc.
OdpowiedzJesteś okrutnie wybredny i sam zawężasz sobie pole manewru.Jeżeli ktoś narzeka na Crosstourera to czapki z głów-jego wymagania sięgają dwiazd! Uważaj tylko ,bo będziesz czekał do emerytury.
OdpowiedzPo co kupić i jeździć jak mozna siedzieć w fotelu i oglądać obrazki?
OdpowiedzJak lubisz szybk na asfalcie i w terenie też szybko (jak wtedy nie zmoczysz majtek) to masz napisane że tylko KTM, no bo przecież nie BMW (wyobrażasz sobie kogoś innego niż Coma i jemu podobni, kto szutrem idzie pełnym ogniem na gs 1200 z jego miekkim tandetnym zawieszeniem?
Odpowiedz