Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzeOpis świetny i jak najbardziej realny :) dwa latka śmigałem RSV po lekkich modach (ecu itd.) rok TUONO 2009 FACTORY i muszę przyznać że sprzęty mimo wielogodzinnego katowania na kole jak i na torze, nigdy mnie nie zawiodły, "Boczo" tak jak piszesz, wystarczy trzymać się zaleceń producenta i problemów nie ma :) Jedno o czym warto wspomnieć to nie trudne do zniszczenia "sprzęgiełko rozrusznika" które ma słabej baterii pada w OKA MGNIENIU, i na serwisie to wydatek rzędu 2000zł zamiennik od KTM EXC 400UE rozwiązuje problem za jedyne 300zł :) warto więc inwestować w dobrą baterię! W zeszłym sezonie objeździłem nową TUONO V4 APRC niestety sprzęt nie przypadł mi do gustu mimo wszystkich bajerów :( dźwięk bardziej rzędówki (choć całkiem przyjemny) jednakoż to nie to samo co V2 :) wróciłem więc do RSV 1000 FACTORY :) Przerabiając po drodze nowego MONSTERA 796 + którego mogę polecić początkującym po założeniu amora skrętu, z uwagi na to że zabawka jest bardzo skłonna do łapania SHIMMY :( Pozdro dla wszystkich GADUŁA :)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza