Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Poka¿ wszystkie komentarzeOpis fajny tylko kilka ale pierwsze to waga 214kg to on wazy ale gotowy do jazdy wystarczy sprawdzic na stronce producenta http://www.triumphmotorcycles.co.uk/motorcycles/range/roadsters/speed-triple/2011/speed-triple/2654 wyraznie jest napisane wet weight(redy to ride) 214kg Moto miodzio!!Sam smigam Triumphem(2005r Daytona955i)i mocno sie zastanawiam nad zamiana na nowego Speeda!Bawilem sie Streetem R i odczuwalem lekki niedobur "mocy" wienc nowy Speed powinien dac rade!Jedyne czego nie rozumiem to wieczne uwagi na temat spalania!Jadac z Angli do Polski w 3 motory(CBR929 i RSV Mille i Daytona)z predkosciami miedzy 160-220 Triumhp palil sredno o 0.6 litra mniej od CBR I o 1.1 litra mniej od RSV(bedac najbardziej obladowany)!Wienc panowie troszke obiektywizmy zaden motor o pojemnosci 1000cc+ i mocy 130+ kucy nie bedzie palil 6 litrow w miescie!Szczegulnie gdy ponosi nas ulanska fantazja!! pozatym fajny artykul:)
Odpowiedzhttp://www.triumph.net.pl/Motorcycle.php?id=0 Ciekawe kto ma b³±d, Polacy czy Anglicy...
Odpowiedz