Opinie i oceny - Suzuki GSX 1400 model 2008
Suzuki GSX 1400 model 2008 - dane techniczne - powrót | Suzuki GSX 1400 model 2008 - strona główna modelu
Anonim (2023-03-28 22:27:33)
OCENA PODZESPOŁÓW
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Układ hamulcowy
Elektronika
Podatność na drobne usterki
Podatność na poważne usterki
WALORY UŻYTKOWE
Komfort
Ergonomia
Ekonomiczność
Koszty utrzymania
Stosunek jakość/cena
Zużycie paliwa (l/100 km)
5,5 l/100 km
PRZYDATNOŚĆ
Na ulicę
Na miasto
W teren
Do turystyki
Na tor
Do lansu
Do wygłupów
Anonim (2016-02-04 14:11:41)
OCENA PODZESPOŁÓW
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Układ hamulcowy
Elektronika
Podatność na drobne usterki
Podatność na poważne usterki
WALORY UŻYTKOWE
Komfort
Ergonomia
Ekonomiczność
Koszty utrzymania
Stosunek jakość/cena
Zużycie paliwa (l/100 km)
8 l/100 km
PRZYDATNOŚĆ
Na ulicę
Na miasto
W teren
Do turystyki
Na tor
Do lansu
Do wygłupów
Anonim (2011-09-20 15:08:15)
OCENA PODZESPOŁÓW
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Układ hamulcowy
Elektronika
Podatność na drobne usterki
Podatność na poważne usterki
WALORY UŻYTKOWE
Komfort
Ergonomia
Ekonomiczność
Koszty utrzymania
Stosunek jakość/cena
Zużycie paliwa (l/100 km)
5.5 l/100 km
PRZYDATNOŚĆ
Na ulicę
Na miasto
W teren
Do turystyki
Na tor
Do lansu
Do wygłupów
Anonim (2010-09-06 23:38:39)
OCENA PODZESPOŁÓW
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Układ hamulcowy
Elektronika
Podatność na drobne usterki
Podatność na poważne usterki
WALORY UŻYTKOWE
Komfort
Ergonomia
Ekonomiczność
Koszty utrzymania
Stosunek jakość/cena
Zużycie paliwa (l/100 km)
10 l/100 km
PRZYDATNOŚĆ
Na ulicę
Na miasto
W teren
Do turystyki
Na tor
Do lansu
Do wygłupów
Anonim (2009-08-29 11:22:17)
OCENA PODZESPOŁÓW
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Układ hamulcowy
Elektronika
Podatność na drobne usterki
Podatność na poważne usterki
WALORY UŻYTKOWE
Komfort
Ergonomia
Ekonomiczność
Koszty utrzymania
Stosunek jakość/cena
Zużycie paliwa (l/100 km)
9 l/100 km
PRZYDATNOŚĆ
Na ulicę
Na miasto
W teren
Do turystyki
Na tor
Do lansu
Do wygłupów
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|