Opinie i oceny - Kawasaki ZX-12R model 2000
Kawasaki ZX-12R model 2000 - dane techniczne - powrót | Kawasaki ZX-12R model 2000 - strona główna modelu
Anonim (2022-01-04 18:31:59)
OCENA PODZESPOŁÓW
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Układ hamulcowy
Elektronika
Podatność na drobne usterki
Podatność na poważne usterki
WALORY UŻYTKOWE
Komfort
Ergonomia
Ekonomiczność
Koszty utrzymania
Stosunek jakość/cena
Zużycie paliwa (l/100 km)
12.5 l/100 km
PRZYDATNOŚĆ
Na ulicę
Na miasto
W teren
Do turystyki
Na tor
Do lansu
Do wygłupów
Anonim (2014-01-01 23:06:04)
OCENA PODZESPOŁÓW
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Układ hamulcowy
Elektronika
Podatność na drobne usterki
Podatność na poważne usterki
WALORY UŻYTKOWE
Komfort
Ergonomia
Ekonomiczność
Koszty utrzymania
Stosunek jakość/cena
Zużycie paliwa (l/100 km)
10 l/100 km
PRZYDATNOŚĆ
Na ulicę
Na miasto
W teren
Do turystyki
Na tor
Do lansu
Do wygłupów
Anonim (2013-10-12 00:10:50)
OCENA PODZESPOŁÓW
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Układ hamulcowy
Elektronika
Podatność na drobne usterki
Podatność na poważne usterki
WALORY UŻYTKOWE
Komfort
Ergonomia
Ekonomiczność
Koszty utrzymania
Stosunek jakość/cena
Zużycie paliwa (l/100 km)
10 l/100 km
PRZYDATNOŚĆ
Na ulicę
Na miasto
W teren
Do turystyki
Na tor
Do lansu
Do wygłupów
Anonim (2009-11-12 15:54:43)
OCENA PODZESPOŁÓW
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Układ hamulcowy
Elektronika
Podatność na drobne usterki
Podatność na poważne usterki
WALORY UŻYTKOWE
Komfort
Ergonomia
Ekonomiczność
Koszty utrzymania
Stosunek jakość/cena
Zużycie paliwa (l/100 km)
7 l/100 km
PRZYDATNOŚĆ
Na ulicę
Na miasto
W teren
Do turystyki
Na tor
Do lansu
Do wygłupów
Anonim (2009-10-18 19:57:48)
OCENA PODZESPOŁÓW
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Układ hamulcowy
Elektronika
Podatność na drobne usterki
Podatność na poważne usterki
WALORY UŻYTKOWE
Komfort
Ergonomia
Ekonomiczność
Koszty utrzymania
Stosunek jakość/cena
Zużycie paliwa (l/100 km)
9 l/100 km
PRZYDATNOŚĆ
Na ulicę
Na miasto
W teren
Do turystyki
Na tor
Do lansu
Do wygłupów
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|