Opinie i oceny - Husqvarna CR 125 model 2002
Husqvarna CR 125 model 2002 - dane techniczne - powrót | Husqvarna CR 125 model 2002 - strona główna modelu
Anonim (2017-07-12 22:43:40)
OCENA PODZESPOŁÓW
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Układ hamulcowy
Elektronika
Podatność na drobne usterki
Podatność na poważne usterki
WALORY UŻYTKOWE
Komfort
Ergonomia
Ekonomiczność
Koszty utrzymania
Stosunek jakość/cena
Zużycie paliwa (l/100 km)
- l/100 km
PRZYDATNOŚĆ
Na ulicę
Na miasto
W teren
Do turystyki
Na tor
Do lansu
Do wygłupów
Anonim (2011-11-15 11:36:55)
OCENA PODZESPOŁÓW
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Układ hamulcowy
Elektronika
Podatność na drobne usterki
Podatność na poważne usterki
WALORY UŻYTKOWE
Komfort
Ergonomia
Ekonomiczność
Koszty utrzymania
Stosunek jakość/cena
Zużycie paliwa (l/100 km)
11 l/100 km
PRZYDATNOŚĆ
Na ulicę
Na miasto
W teren
Do turystyki
Na tor
Do lansu
Do wygłupów
Anonim (2011-11-15 11:34:59)
OCENA PODZESPOŁÓW
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Układ hamulcowy
Elektronika
Podatność na drobne usterki
Podatność na poważne usterki
WALORY UŻYTKOWE
Komfort
Ergonomia
Ekonomiczność
Koszty utrzymania
Stosunek jakość/cena
Zużycie paliwa (l/100 km)
- l/100 km
PRZYDATNOŚĆ
Na ulicę
Na miasto
W teren
Do turystyki
Na tor
Do lansu
Do wygłupów
Anonim (2010-10-01 08:20:45)
OCENA PODZESPOŁÓW
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Układ hamulcowy
Elektronika
Podatność na drobne usterki
Podatność na poważne usterki
WALORY UŻYTKOWE
Komfort
Ergonomia
Ekonomiczność
Koszty utrzymania
Stosunek jakość/cena
Zużycie paliwa (l/100 km)
10 l/100 km
PRZYDATNOŚĆ
Na ulicę
Na miasto
W teren
Do turystyki
Na tor
Do lansu
Do wygłupów
Anonim (2010-04-26 20:39:58)
OCENA PODZESPOŁÓW
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Układ hamulcowy
Elektronika
Podatność na drobne usterki
Podatność na poważne usterki
WALORY UŻYTKOWE
Komfort
Ergonomia
Ekonomiczność
Koszty utrzymania
Stosunek jakość/cena
Zużycie paliwa (l/100 km)
9 l/100 km
PRZYDATNOŚĆ
Na ulicę
Na miasto
W teren
Do turystyki
Na tor
Do lansu
Do wygłupów
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|