Opinie i oceny - Honda XL 600 R model 1987
Honda XL 600 R model 1987 - dane techniczne - powrót | Honda XL 600 R model 1987 - strona główna modelu
Anonim (2021-05-12 23:13:42)
OCENA PODZESPOŁÓW
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Układ hamulcowy
Elektronika
Podatność na drobne usterki
Podatność na poważne usterki
WALORY UŻYTKOWE
Komfort
Ergonomia
Ekonomiczność
Koszty utrzymania
Stosunek jakość/cena
Zużycie paliwa (l/100 km)
- l/100 km
PRZYDATNOŚĆ
Na ulicę
Na miasto
W teren
Do turystyki
Na tor
Do lansu
Do wygłupów
Anonim (2021-01-07 08:45:32)
OCENA PODZESPOŁÓW
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Układ hamulcowy
Elektronika
Podatność na drobne usterki
Podatność na poważne usterki
WALORY UŻYTKOWE
Komfort
Ergonomia
Ekonomiczność
Koszty utrzymania
Stosunek jakość/cena
Zużycie paliwa (l/100 km)
5,5 l/100 km
PRZYDATNOŚĆ
Na ulicę
Na miasto
W teren
Do turystyki
Na tor
Do lansu
Do wygłupów
Anonim (2019-03-03 08:55:25)
OCENA PODZESPOŁÓW
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Układ hamulcowy
Elektronika
Podatność na drobne usterki
Podatność na poważne usterki
WALORY UŻYTKOWE
Komfort
Ergonomia
Ekonomiczność
Koszty utrzymania
Stosunek jakość/cena
Zużycie paliwa (l/100 km)
8/100km l/100 km
PRZYDATNOŚĆ
Na ulicę
Na miasto
W teren
Do turystyki
Na tor
Do lansu
Do wygłupów
Anonim (2010-06-11 17:33:20)
OCENA PODZESPOŁÓW
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Układ hamulcowy
Elektronika
Podatność na drobne usterki
Podatność na poważne usterki
WALORY UŻYTKOWE
Komfort
Ergonomia
Ekonomiczność
Koszty utrzymania
Stosunek jakość/cena
Zużycie paliwa (l/100 km)
7 l/100 km
PRZYDATNOŚĆ
Na ulicę
Na miasto
W teren
Do turystyki
Na tor
Do lansu
Do wygłupów
Anonim (2010-05-01 23:37:24)
OCENA PODZESPOŁÓW
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Układ hamulcowy
Elektronika
Podatność na drobne usterki
Podatność na poważne usterki
WALORY UŻYTKOWE
Komfort
Ergonomia
Ekonomiczność
Koszty utrzymania
Stosunek jakość/cena
Zużycie paliwa (l/100 km)
5 l/100 km
PRZYDATNOŚĆ
Na ulicę
Na miasto
W teren
Do turystyki
Na tor
Do lansu
Do wygłupów
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|