Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeOkej, panel zarabia na siebie ale wyobraźcie sobie koszty przebudowy istniejącej infrastruktury. Do tego jestem sobie w stanie wyobrazić kilka różnych wrogich lobby, które będą blokować wprowadzenie tej technologi do codziennego życia (kasa!). Ale pomysł genialny, szczególnie z tym podgrzewaniem i całoroczną jazdą :)
OdpowiedzOpcja jest wyjątkowo ciekawa. Tym bardziej iż jadąc nie trzeba będzie uważać by nie najechać na śliski pas. Jedyne w co wątpie to właśnie materiał - szkło, twardy, kruchy i śliski materiał. Po pęknięciu strasznie ostry. Jak wyprofilować szkło by miało przyczepność nie mniejszą niż asfalt? Druga sprawa - wypadki, wiadomo zdarzają się i co gdy taki np TIR łupnie na panel całą swoją masą? Wytrzyma to, szczerze nie jestem przekonany, a nawet jeśli to nie odpadnie cały element?
OdpowiedzPrzecież i tak co jakiś czas trzeba naprawiać nawierzchnię. Wystarczy poczekać aż jakiś odcinek stanie się sitem (o to nie jest raczej trudno w Polsce) i zamiast nowego asfaltu położyć panele. Blokować to mogą ekolodzy bo ta banda zawsze znajdzie powód
OdpowiedzZgadzam się w 100 %. Wystarczy systematycznie zamiast kłaść nawierzchnię bitumiczną montować zaprezentowane panele i wkrótce wszystkie drogi będą zbudowane z tego materiału/tworzywa/nie wiem jak to nazwać/wynalazku chyba będzie najlepiej. Popierałbym na początek testowe układanie, żeby nie robić rewolucji. Przeciwnicy zawsze się znajdą jak to zawsze w naszym kraju, ale myślę że trzeba walczyć o wprowadzenie nawierzchni która daje pieniądze, a nie pochłania je.
Odpowiedz