Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeOk. Ghost jeśli nie ma nic wspólnego z drogową to jest gorsze czy lepsze, bo jeśli japońce potrafią zrobić teoretycznie lepszą maszynę w SBK to czy nie potrafią przenieść tego na motocykl drogowy?
OdpowiedzWidze ze malo wiesz o SBK i o motoGP. Czlowieku maszyny SBK są budowane na podstawie seryjnych maszyn. maja wspulna konstrukcje i nazwe! praktycznie wszystko jest zmodyfikowane wzgledem maszyny drogowej. Inaczej ma sie to Np w Stockach 1000 gdzie scigaja sie praktycznie motocykle jak z salony po paru modyfikacjach. A motoGP to prototypy. to tak jak bys powiedział ze jakies tam ferrari to to samo z w formule 1. Co do japonskich motocykli, też jestem ich fanem wszczególnosci Kawasaki i uwazam ze nowa ZX10R w niczym nie ustepuje BMW. i japonczycy tez potrafia zrobic swietny motocykl sportowy dopuszczony do ruchu. Ale w 2009roku kiedy to wypsucili S1000RR faktycznie zdeklasowała wszystkich, Elektronika i parametrami. Na ową chwile tylko kawasaki może nadazyc za bmw wzgledem mocy i elektroniki. jak wiadomo aprilia ma elektronike ale jest znacznie słabsza.. A co do sportu to w SBK faktycznie bmw dopiero rozwija projekt swojego motocykla i haslam im w tym pomoze. O motoGP nic nie wiadomo, Suter miał zbudowac motocykl do motoGP z silnikiem od BMW.
Odpowiedzwe wszystkim masz rację, dlatego pytam, czemu jeśli seryjna beemka przewyższa japońce, jest teoretycznie słabsza w SBK, a gorsze seryjne japońce np. Yamaha, Honda stanowią teoretycznie lepszą bazę do zbudowania maszyny SBK? co do ZX10R czuję pewne rozczarowanie, może zapowiedzi medialne były zbyt obiecujące. mówisz japońce są dłużej w SBK, a nie potrafią przenieść cech motocykla klasy SBK na drogowy? nie widzisz tu pewnych sprzeczności?
OdpowiedzW SBK nie tyle ma znaczenie sam motocykl jak dobranie pewnych czynników jak Dobranie odpowiedniego kierowcy do motocykla! Cały zespoł mechanicy i nawet ci co robia kawe czy herbate! To ma znaczenie w wyscigacz. Np ostatnio w assen kawasaki bylo na 3 miejscu zaraz po rozpoczeciu i pewnie bylo by lepiej gdyby nie wpierdolila dycha opon po paru okrążeniach! Dobrali złe opony do wyscigu i skonczyl Sykes na 14 miejscu. to ma znaczenie. To samo trapi bmw, maja świetny motocykl ale albo zle trafia z ustawieniami albo za szybko zje opone. i tak to jest. Poczytaj wiele testów porównawczych superbików np na 2011rok. Wszedzie przoduje BMW. Na moje pozytywne zdziwienie Nowa dycha też odstawila innych w tyle. Co cie rozczarowalo w nowym kawasaki? Motocykl jest perfekcyjny? poprostu za wczas go wypuscili i musieli poprawic pare rzeczy, nie ma motocykli idealnych. Aprilia kiedyś szybciej gubiła panewki i korbowody niz jechała a teraz gdy to poprawili wyszedł fajny motocykl. Dalej jest cos dla ciebie nie jasne?
Odpowiedzhehe jasne, jasne, czyli konkludując (bo idę spać) jak widzę Syksa jak inni mijają go ja furmankę to mam się nie wkurzać jako kibic i użytkownik tej marki, bo jakiś debil źle dobrał opony po trzech dniach prób, a Meladnri myka Haslama bo zaparzyli mu lepszą herbatkę? (żart) pozdrawiam
OdpowiedzNie poprostu melandri lepiej zgrał sie z całym teamem i motocyklem.. nawet na stronie SBK pisali o tym ze sykes zjebal sprawe przez zle opony.
Odpowiedz