Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Poka¿ wszystkie komentarzeOj przesadzasz z tym Trampkiem i to bardzo. Je¶li piszesz o Bonnevillu to zupe³nie inne moto, ina moc, inna waga. A co do jako¶ci to by¶ siê zdziwi³ jak s± to nie zniszczalne motocykle. Widaæ to po rynku wtórnym, który praktycznie nie istnieje. Ma³o kto sprzedaje swoje moto ( nie liczê handlarzy). A co do CB fajny klasyk, zobaczymy jak to bêdzie je¼dziæ. Cena do¶æ przyzwoita jak na to klasê. Co najwa¿niejsze nawet nie jest bardzo ciê¿ki, wiêc powinien byæ zwrotny. W koñcu Honda zaczyna robiæ przyzwoite motocykle, mam te¿ nadzieje ¿e jako¶æ bêdzie na wysokim poziomie jak w starych Hondach.
OdpowiedzMia³em jednego, a w dwa nowe (!) wpakowali sie moi znajomi. ¯aden z naszej trojki nie powtorzy juz tego bledu, wiec raczej nie przesadza. W telegraficznym skrócie: wycieki z silnika, padaj±ce akumulatory, nie odpalaja jak jest zimno, rdzewieja na potege, u jednego znajomego wystrzelony wymiennik ciepla, u drugiego zatarta g³owica. Takie tam drobiazgi.
OdpowiedzRozumiem, ¿e piszesz o Bonneville'u? Podobno jeszcze pêkaj± szprychy w tylnym kole?
Odpowiedz