Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 29
Poka¿ wszystkie komentarzeOgólnie wszystko fajnie, ale negowanie tezy, ¿e media (ogólnie) nie bior± kasy za artyku³y o produktach to ¿al i ¶miech na sali. Nie tak dawno, prawie ka¿de medium motocyklowe og³osi³o veni, vidi, vici nowo-powsta³ego motocykla sportowego, du¿ego niemieckiego (wrêcz bawarskiego) koncernu. Ja rozumiem, ¿e media to nie s± organizacje non-profit, ale niekiedy... widaæ, bardziej ni¿ zwykle.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza