Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeOdpalanie sr500 kopniakiem, jak już człowiek opanuje tę sztukę (góra 2-3 dni;) nie jest wcale takie trudne, chociaż faktycznie nie chciałbym żeby mi zgasł na przykład przy starcie ze świateł na ruchliwym skrzyżowaniu. Ogólnie jak moto jest dobrze utrzymane, to raczej nic się nie dzieje, bo to mega prosty i trwały sprzęt. Ciekawi mnie za to jak działa ten ABS w romecie. A co do sr400 to jednak jest sporo słabsza -chyba 20 km od sr500, która miała przed zdławieniem - 34 km i chyba 41 NM.
OdpowiedzABS jest taki sobie, bo działa wyłącznie na przednie koło - czujniki i koronka są w obu, ale układ będzie skutecznie przeciwdziałał zablokowaniu frontowego hebla tylko. Pewnie zrobili tak, żeby zaoszczędzić na cenie. Dostawcą rozwiązania ABS jest Bosch, więc nie jest źle. Widziałem ceny SR500 - wahają się od kilku tysięcy za przeciętne egzemplarze do kilkunastu (a więc w cenie Classica) za odrestaurowane. SR500 przyspiesza do setki w ok. 7 sekund, więc jest nieźle. SR400 ma 23 KM, przez co potrzebuje 10-11 sekund. W jakimś teście ktoś pisał, że SR400 rusza dychawicznie. W sumie jeśli ktoś woli proste moto z gaźnikiem i ten styl mu odpowiada, to też bym się zastanowił nad SR500.
Odpowiedz