Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeOd ok miesiąca rozglądałem się za zakupem moto. Więc jak tylko była możliwość brałem na testy wszystko co można było testować w cenie ok 40 tysięcy więc była BMW R800R, Ducati 796, Honda CB1000R, Suzuki gsr750, kawa , no i Speeda. Wiem że nie wszystkie da się porównać ale budżet miał swoje ograniczenia. Z japońskich Honda była fajna. Piękny był DUCATI , więc chyba jeszcze do nie go powrócę tylko w innym modelu. Ostatecznie Speed został przy mnie. Silnik jest tak elastyczny że nie ważne na jakie mamy obroty - zawsze przyspiesza równą i płynie. Co jest bardzo rzadkie u jego japońskich braci. Jestem osobą o nie dużym doświadczeniu dlatego nawet nie chciałem słyszeć o takiej mocy. Ale nie było streeta testowego więc ostatecznie dostałem Speeda. Okazał się bardzo potulny i przewidywalny jak się do niego spokojnie podchodzi, oczywiście jak trzeba ostrzej to potrafi (ale w moim przypadku to jeszcze muszą z nim oswoić). Dla mnie to był szok jak tak mocny motocykl jest tak łatwo kontrolowany. Plusem jak dla mnie jest ergonomia, ja osobiście (190 wzrostu i blisko 100 kg wagi) mogę spędzać na nim cały dzień i nie czuć zmęczenia. Co do pasażera to szału nie ma ale nie jest tak znowu źle - sam testowałem i się jakoś zmieściłem. Dlatego wybrałem Speeda. A że cenę jaką otrzymałem z ABS powaliła konkurencje, więc zostałem z tym białym Speedem. Oczywiście stare lampy były piękne - ale nowe też nie wyglądają najgorzej. Widziałem w niemieckim salonie mix czyli nowy Speed ze starymi lampami.
Odpowiedzja w zeszłym roku miałem identyczny dylemat, speed triple był idealny ale troche zbyt drogi (w 2010 różnica w cenie wynosiła 10.000zł) choć sprzedawca namawiał na speeda uparłem się żeby sprawdzić jeszcze street tripla, po czym go kupiłem! po roku muszę stwierdzić że był to dobry wybór, street w mieście jest w swoim żywiole, w dłuższej trasie jednak wydaje się trochę za lekki przy wyższych prędkościach mam wrażenie braku stabilności przy ostrzejszym wietrze (mam mini-owiewke i szybkę) przy dzisiejszych cenach wziąłbym chyba jednak Speeda bez ABS
OdpowiedzMiałeś z pewnością na myśli BMW F800R. Pozdrawiam!
Odpowiedzmożna wiedzieć, ile cię wyniósł zakup? czy udało się coś utargować i gdzie go kupowałeś?
Odpowiedz