Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzeO ile mi wiadomo nic nie trzeba zmieniać. Trzeba jedynie zmienić ustawienia licznika z mil na km i tyle. W niektórych stanach palą sie na stale kierunkowskazy (przynajmniej kiedyś tak było i widziałem takie cuda). Jesli tak będzie w tym egzemplarzu, ktory przywieziesz, to trzeba ewentualnie to zmienić. Poza tym japońce są za logiczni, aby robić coś specjalnie pod amerykanów w calach. Dlatego wszystko w tych maszynach jest zwymiarowane w naszych, logicznych, jedynie słusznych jednostkach metryczny i nie ma problemów z kluczami, częsciami i serwisem ;)
OdpowiedzNo i swiatla maja swiecace symetrycznie. Moze byc tak ze Pan od Przegladu sie tego czepi....
Odpowiedzwarto dodac, ze moto ze stanow nie bedzie mialo immobilizera i to moze stanowic pewien problem przy ubezpieczaniu - dowiedz sie ile elektronicznych zabezpieczen wymaga twoj ubezpieczyciel
OdpowiedzTo nie bedzie problemu z oktanami? Przeciez w Stanach to moto chodzi na paliwie premium 91. Co prawda czytalem, ze liczba oktanowa w przypadku samochodow jest jedynie rekomendowana i spokojnie mozna jezdzic na paliwie o najmniejszej liczbie oktan.
Odpowiedz