Nowe Bety 2016 z elektronicznym wtryskiem oleju
Beta zaprezentowała nowości w modelach enduro przygotowanych na 2016 rok. Największą jest elektroniczny wtrysk oleju w dwusuwach.
Pierwszy raz elektroniczny wtrysk oleju w dwutaktach Beta pokazała w modelu Xtrainer w zeszłym roku. Okazało się, że system spotkał się z dobrym odbiorem i wraz z modelami 2016 trafia także do wyczynowych endurówek. Elektroniczny wtrysk oleju pojawi się w dwusuwowych 250 RR i 300 RR. Czujnik otwarcia przepustnicy połączony jest z główną jednostką sterującą dzięki czemu mieszanka powinna być zawsze idealna. Beta zarzeka się, że o 50% zredukowano dym wydobywający się z wydechu. Dozownik to także niższe zużycie oleju i aż dziw bierze, że wcześniej nikt na to nie wpadł (wiem, wiem - wyższa masa i teoretycznie wyższa awaryjność, ale w dobie technologicznie rozwiniętych czterosuwów to nic strasznego).
W gamie czterosuwów od 2016 roku wszystkie modele otrzymają wtrysk paliwa. Włosi proponują przeróżne pojemności czterotaktów, od 350 przez 390 i 430, po 480. Dodatkowo w standardzie znajdziemy przeźroczyste zbiorniki paliwa, plastikowe płyty pod silnik w całej gamie oraz anodowane na złoto przednie lagi.
Bety 2016 wyglądają bardziej niż przyzwoicie! Czekać tylko, aż Włosi dorzucą wtrysk paliwa do dwusuwów…
Foto: Beta
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeCzytaj ze zrozumieniem kolego.. Mowa tutaj jest o wtryskiwaczu oleju, a nie o samym dozowniku. Elektroniczne przepustnice w 2t s± ju¿ do¶æ popularne. Jednak¿e wtrysku oleju jak dot±d nie stosowano....
OdpowiedzJak mia³em 15 lat, to by³em w posiadaniu Aprili RS50 z 1994roku i te¿ mia³a dozownik oleju. Mo¿e nie elektroniczny, a mechaniczny, ale to zawsze co¶. Wiêc owszem, kto¶ ju¿ wcze¶niej wpad³ na takie ...
Odpowiedz