Nowa opona wy¶cigowa - Dunlop D213 GP Pro
Do sprzedaży trafiła nowa opona wyścigowa, dopuszczona do ruchu drogowego - Dunlop D213 GP Pro. Produkt jest dedykowany do wyścigów klasy Supersport i Superstock.
Opona Dunlop D213 GP Pro w pełnej ofercie rozmiarowej będzie dostępna na rynku europejskim od lipca b.r. Jest to produkt zaprojektowany z myślą o doświadczonych, profesjonalnych i wymagających motocyklistach, którzy korzystają z zaplecza technicznego i w pełni przygotowują swój motocykl do wyścigów. Dunlop D213 GP Pro zastępuje legendarny model D212 GP Pro, który triumfował w wyścigach Isle of Man.
Pełen asortyment opon HyperSport
Z uwagi na narastający podział rynku w zakresie segmentu opon sportowych, Dunlop zmodyfikował asortyment oferowanych produktów w kategorii hypersport. Wyrazem tego są aż trzy nowe opony klasy hypersport wprowadzone na rynek w ciągu ostatnich sześciu miesięcy.
Andy Marfleet, menedżer marketingu opon motocyklowych Dunlop w regionie EMEA, wyjaśnia przeznaczenie nowego asortymentu opon:
"D213 GP Pro to szczytowe osiągnięcie naszej marki w asortymencie opon dopuszczonych do ruchu drogowego. Wybierają ją najlepsze zespoły i zawodnicy klasy Superstock i Supersport, zarówno do wyścigów torowych jak i drogowych. Dla miłośników amatorskich imprezach torowych mamy oponę GP Racer D212, która również zwycięsko zadebiutowała w ubiegłorocznych wyścigach klasy Superbike we Francji. Z kolei dla motocyklistów, którzy najczęściej jeżdżą po drogach, a okazjonalnie na torach, wprowadziliśmy oponę SportSmart2 Max, która łączy wysokie osiągi z imponującymi przebiegami. Dzięki trzem nowo zaprojektowanym oponom mamy najświeższy i najbardziej innowacyjny asortyment zaspokajający potrzeby wszystkich właścicieli motocykli klasy hypersport."
Długodystansowa tylna opona
Dunlop uzupełnił linię D213 GP Pro o opcjonalną tylną oponę długodystansową. Do jej stworzenia wykorzystano wiedzę wypracowaną przez markę w mistrzostwach świata wyścigów długodystansowych FIM (EWC). Produkt wyposażono w najnowszą technologię kontroli temperatury, która zwiększa odporność opony na rozdarcia. Rozwiązanie to opiera się na wykorzystaniu dwuwarstwowej mieszanki o mocnej i trwałej warstwie zewnętrznej oraz warstwie wewnętrznej, która optymalizuje temperaturę pracy niezależnie od pory roku i konfiguracji toru.
Unikalny wzór bieżnika o zoptymalizowanym kącie nachylenia rowków
Bieżnik opony kształtem przypomina płetwę. Ta niestandardowa rzeźba pozwala zoptymalizować czas nagrzewania opony i zapewnia maksymalny kontakt opony z nawierzchnią w suchych warunkach.
Zwycięski debiut w wyścigach
Ogumienie D213 GP Pro z powodzeniem zadebiutowało już w mistrzowskich rywalizacjach. Podczas rundy otwierającej trudny wyścig CIV National Trophy 600 Championship na torze Imola we Włoszech, Stefano Casalotti z zespołu Yamaha, jadący na motocyklu wyposażonym w nowe opony D213 GP Pro, zdobył pierwsze miejsce.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze