Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeNo właśnie, zawsze mnie zastanawiało, jak to jest z jazdą po asfalcie zaraz po wyjściu z off-roadu? Przecież opony są "oblepione" piaskiem, nie ma wtedy gorszej przyczepności?
OdpowiedzSamo wyjscie z teremu jest troche mowiac kolokwialnie "usyfione" piaskiem/ziemia, ale jak sie idzie lekko ciagnietym gazem to nie ma problemu.Przod nie ucieknie a tyl najwyzej lekko, kontrolowanie zarzuci. Gorzej jak masz suchy tor, lecisz na slickach (bez znaczenia czy nacietych) a w terenie masz stojaca wode lub bloto bo np. rano padalo. Wtedy pierwszy winkiel masz "wesoly", ale znowu lecisz go ciagnacym gazem i oczyszczasz oponke, a kolejny zakret to juz ogien. Lub stosujesz zasade niektorych zawodnikow czyli "nie wnikasz" :)
Odpowiedz