Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 35
Pokaż wszystkie komentarzeNo właśnie w pierwszym zdaniu Twojego komentarza jest sedno sprawy. Żadna redakcja w PL nie pozwoli sobie na skrytykowanie po całej linii produktu swojego reklamodawcy. Oczywiście każdy powie, że to nie jest kupowanie testów, ale gdzieś umyka swoboda wypowiedzi, pojawia się "cieniowanie" krytyki, bo nie wypada, bo zależy redakcji na dobrych kontaktach z marketingowcami wiodących producentów. Dlatego większość testów to wychwalania, nasycone samymi superlatywami. Nieraz czytając takie testy myślałem sobie, że autor jest słaby w temacie i nie miał dostacznego porównania czy wprost nie zauważył oczywistych wad, albo ... no właśnie nie ma odwagi, żeby napisać szczerze jak jest z powodu ---> patrz drugie zdanie. Oczywiście cierpi na tym rzetelność i wiarygodność wobec czytelników.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza