Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeNo to tylko czekać teraz na demagogiczną reakcję prasy po opublikowaniu raportu przez Policję. Ciekawe czy były poseł Maciej Banaszak znowu podniesie larum, bo przecież: "W 2016 r. motocykliści uczestniczyli w 2 299 wypadkach drogowych, w których zginęło 232 kierujących motocyklami i 12 ich pasażerów, a 1 846 motocyklistów i 221 pasażerów motocykli zostało rannych. W porównaniu do roku ubiegłego zwiększyła się liczba wypadków o 163 (+7,6%), liczba zabitych motocyklistów o 44 (+23,4%) oraz liczba rannych o 143 (+8,4%), a ich pasażerów – zabici spadek o 6 osób (-33,3%), ranni wzrost o 27 (+13,9%)." Tylko że wprowadzono też nową kategorię w tabeli "Wypadki drogowe wg pojazdu sprawy" - motocykle do 125 cm3. Liczba zdarzeń z ich udziałem jest niewielka w porównaniu do reszty motocykli - 172 wypadki na 125 i 823 powyżej 125 oraz odpowiednio 16 zabitych do 132 zabitych i 176 rannych do 801 rannych. Ale cóż, liczba wypadków z udziałem rowerzystów też wzrosła, tak samo jak w przypadku samochodów osobowych. W przypadku motorowerzystów mniej, bo i motorowerów jest mniej, gdyż część z nich zastąpiły 125-tki.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza