Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzeNo to cie rozczaruje. Nie skopie **** S1000RR, fakt na torze beda bardzo konkurencyjni ale na normalnych drogach tylko masochisci zdecydują sie na Ducati, Co cie tak zachwyciło? stosunek mocy do masy? BMW ma taki sam stosunek mocy do masy. Gdybyś nie czytał suchych danych technicznych to byś to wiedział, we wszystkich testach bmw pokazało ponad 200km mocy.. przy wadze na poziomie 200kg jest taki sam stosunek mocy do masy.. Czekamy na testy ile faktycznie ducati pokaże tych koniów mechanicznych =D
OdpowiedzZachwyciło mnie to jak został skonstruowany ten motocykl, niespecjalnie interesują mnie cyferki zgrabnie umieszczone w równiutkich tabelkach. Gdyby cały przemysł motocyklowy opierał się na stosunku mocy do masy, Y2K byłby wzorcem motocykla ;D. Podoba mi się, że firma pokazała wysoki poziom budując coś takiego. Chyba ciężko zaprzeczyć, że silnik jako główny element nośny i taka moc z silnika V2 są czymś zupełnie nowym i zasługują na uznanie.
OdpowiedzJeśli ducati będzie miało te 195 KM to ma lepszy stosunek mocy do masy. S1000RR waży chyba 203 kg zalany i ma 200 KM. " Niektórzy twierdzą że ma 205 KM" ale to i tak trochę gorszy stosunek niż ma Panigale jeśli będzie miała te 195 KM , niestety z tym " jeśli " bywa różnie.
OdpowiedzCiekawe czy kiedykolwiek Ty pokazałeś coś poza znajomością testów, i przeglądu prasy motocyklowej.
OdpowiedzPoczekamy zobaczymy chłopaki z MCN na pewno odpowiedzą na nasze pytania już nie długo. Ale czy to ważne? Ducati wyglada przepięknie... i jeżeli autentycznie ma 195 koni tobędzie deptał po piętach Bawarce
Odpowiedz