Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 22
Poka¿ wszystkie komentarzeNo tak, ale dok³adnie nie opisali na czym to polega...i nie dodali, ¿e i tak moment w tym zakresie jest ( oprócz KTM) wy¿ej ni¿ konkurencja..Mia³em kiedy¶ 748 S, wszyscy siê dziwili, ¿e taka ma³a moc a nad±¿a za 1000, czasem nawet oni nie mog± nad±¿yæ :-), po krêtych drogach, moment nie za du¿y, i dostêpny podobnie jak Panigale od ok. 7-8 tys, a ja po prostu tak jecha³em ¿eby wykorzystywaæ te "dobre" obroty i wszystko by³o OK. Mo¿e tak jest i w tym wypadku, nale¿y je¼dziæ z takimi obrotami i bêdzie OK... Hmmmm... wszyscy siê tak zachwycaj± tyle i tyle koni tyle i tyle momentu, a tak naprawdê, to i tak najwa¿niejszy jest kierowca, mój brat mnie obje¿d¿a na KTM 250 i ³oi skórê jak trza... i co motóra wina? :-) hehehehehe. Podejrzewam, ¿e to rozczarowanie, by³o bardziej w porównaniu do KTM RC 8 R i poprzedników, naprawdê 1198 ( o R-ce nie wspomnê bo nie wiem) wali po nerach niesamowicie - znaczy ma momentum...
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza