Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 16
Pokaż wszystkie komentarzeNo niestety takie już są te hondowskie turystyki. W Goldwingu zmienili lakier i lampy, stwierdzili " No Goldwinga mamy z głowy!". Prawdopodobnie to samo stanie się z Pan Europeanem i Deauville. Co do Crosstourera, wolałbym zmodernizować Varadero nie ruszając nazwy, odchudzić o jakieś 25kg, dać aluminiową rame itp. Crosstourer wygląda jakby ważył 15kg więcej od nowej tenery, która i tak jest bardzo ciężka. Jeśli ta honda będzie ważyć nie więcej niż 260kg to będzie luksus . Nie wiem czemu ale hondzie nie śpieszy się robić nowej europy, tak jak jamasze FJR-y. Wydaje mi się że Triumph Adventurer będzie znacznie lepszy od Crossrunnera i równie dobry co GS.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza