Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 17
Poka¿ wszystkie komentarzeNo i w czym sie Twoja wypowiedz nie zgadza z moja? Jak sie ma duze gabaryty to kupuje sie CB500 bo jest najwiekszy z klasy 500. A Ty masz pretensje do GS ze maly i sie meczysz, zly motocykl wybrales dla siebie, za to nadrabiasz na TDM. GS nawet z nadgabarytowym kierowca zajedzie na koniec swiata, a to ze kierowac po drodze umrze z niewygody, to jakby nie patrzec, z punktu widzenia motocykla, nie jego wina. Jak widac po autorze artykulu na ER-5 da sie dlugo i daleko jezdzic.
OdpowiedzWiadac, ze male obeznanie masz w motocyklach. Sa maszyny na ktorych mozna wygodnie, nie meczac sie, pokonac w ciagu dnia nawet 700 km! A jakby nie patrzec to na wszystkim sie da ;) Kumple skuterami Polske objechali! Dla mnie GS byl za slaby, za maly i niespecjanie wygodny, a 180 cm wzrostu wielkoluda ze mnie nie robi :)
OdpowiedzSkad Ty mozesz wiedziec jakie ja mam obeznanie z motocyklami kolego? A ze wszystkim sie da, potwierdzam, wystarczy zerknac np. tu: http://www.bikepics.com/members/przemekbbiker/04gs500/ Ja sie dziwie skad u ludzi przekonanie ze 500 nie da sie jezdzic w trasy, bo to wierutna bzdura, da sie i to jak! A ze Tobie bylo nawet solo niewygodnie na GS, coz... bywa, dlatego teraz masz TDM. Mnie na GS bylo rewelacyjnie!
OdpowiedzKwestia gustu :) I grubosci portfela... Szerokosci!
Odpowiedz