Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeNo, fakt, nikt z krytukujących JUŻ nie ma :) Na szczęście :) A tych 220kph, to se z GPSem sprawdz, albo cos. Moj dawal rade 215 (licznikowo!!! Realnie, to moze 205), ale zachowywal sie, jakby mial sie rozleciec i ostrzegawcze czerwone swiatelko sobie casem migalo... Ale badzmy szczerzy, nie oczekiwalem takich predkosci przelotowych, jak go kupowalem. Powyzej 160kph moto i tak stawalo sie nerwowe (21 cali z przodu nie oszukasz) a w moim byly jeszcze battlewingi 501/502 i - powiem szczerze - szalu nie robily. Jedno mozna GSowi oddac - byl ladny i oszczedny. Co do samego gatunku motocykla (nie mam na mysli tylko tego modelu, ale wszystkie transalpy, tigery 800, vstromy, itp)- doszedlem do wniosku, ze ten segment - choc mega mi sie podoba i do mnie przemawia - jest jednak bez sensu. Albo szosa, albo teren.
OdpowiedzNo nie wiem to mój 2-gi GS wg mnie to najbardziej uniwersalne moto nadaje się na szutry długie trasy ido miasta spoko przelatuję nad lusterkami zwykłych osobówek poza miastem jechałem 220 dłuższy czas po autostradzie na zwyłych drogach przelotowo to 140-160 ale nie zauważyłem żeby za bardzo była nerwowa powyżej 160... przez dłuzszy czas Czechy Austria na autostradzie jechałem nią 140-180 w ulewnym deszczu + niezłw wiatr i zachowywała się znakomicie. OSZCZĘDNA TO ONA JEST DO 180 powyżej robi sie z niej staszna pijaczka ale nie kazdy jest doskonały poza tym pozycja na tym moto sprawia że przy prędkościach powyzej 180 trzeba albo sie przygiąć albo liczyć z większym chałasem i spalaniem. PS sprawdzę te 220 na GPSie jakoś nie pamietam abym sprawdzał bo uzywam go raczej do kontroli predkości gdy sa ograniczenia i kontrole a nie do sprawdzania prędkości max
Odpowiedz