Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeNigdzie nie padło stwierdzenie, że bez litra nie ma jazdy. Chodzi mi głównie o to że jak na pojemność 680 ccm mamy raczej umiarkowaną moc. Rzędowe 4ki o poj. 600 ccm są poprostu mocniejsze i szybsze. Owszem ta dwucylindrówka lepiej się zbiera przy małych prędkościach bo ma większy moment na dole, ale jest kosztem mocy max. W efekcie w mieście jest fajnie a na trasie brakuje mocy żeby przy większej prędkości coś wyprzedzić. Teraz producenci idą właśnie w stronę większego momentu kosztem mocy - czyli zakładają że motocykl nie będzie się poruszał szybciej. Trzeba to wypośrodkować bo tak jak MT-07 jako naked, czyli motocykl do miasta ma bardzo fajny silnik. Tak samo ta charakterystyka już będzie gorsza do tracera, który ma być turystykiem i z założenia poruszać się poza miastem, z większymi prędkościami. Nie mówię że jest źle tylko trochę niepokoi mnie to że idziemy w stronę "diesla". Miałem okazję jeździć nc700 i generalnie jest słabo - w mieście jeszcze jako tako; poza miastem czar pryska - 160 km/h to już wyzwanie dla tego motocykla.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza