Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 18
Pokaż wszystkie komentarzeNiestety potwierdzam, na cały przekrój GSów jadących do Gruzji: 1200 - padł tylny amorek, 1200 Adv- padnięta Esa, 800Gs - zawieszone szczotki w pompie paliwa - dziwne, serwis w Gdańsku twierdził, że nic takiego jak filtr paliwa w tym motocyklu nie istnieje...bez uszczerbku tylko stary i nowy 650Gs, niestety nie mój...Posiadacze nowych małych Tenerek uskarżali się tylko na brak 6 biegu.
Odpowiedztzw. syndrom chińskiej jakości -podobnie jak VW i dziesiątki innych firm motoryzacyjnych, które kiedyś były kuloodporne...
Odpowiedz