Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeNiekoniecznie 1. Nie ma juz ropy 2. Zanieczyszczenie srodowiska 3. Moc i osiagi motocykli elektrycznych sa nieporownywalnie lepsze od silika spalinowego. Prosze zwrocic uwage iz R1 robi setke w 2,3 a motocykl elektryczny w 1.8 sekundy. Silniki elektryczne sterowane zmiennym wypelnieniem sygnalu (tzw sterowanie PwM) nie wymagaja skrzyni biegow i stosunkowo maly silniczek potrafi postawic motocykl na kolo w ulamku sekundy, dla tego wiekszosc producentow zalacza zbedne skrzynie by ludzie z taka moca sie nie pozabijali. Poprawne napisanie mapy dla sterownika PWM wymaga nie lada wiedzy a i sam sterownik nie jest tani (okolo 30 dolarow za kostke scalona) jednakze uzywajac PWM mozna osiagnac bezpieczna jazde z wysokimi predkosciami. Polecam na forum oddzielny temat gdzie opisalem dokladniej sterowanie. Jedynym problemem obecnie sa ogniwa i ladowarki, niestety Hybrid Technology ma patent na ten typ ogniw a inne doskonale wiemy iz daja nam o wiele mniejszy zasieg, chociaz wiele osob integruje duzo akumulatorow zelowych rozlozonych rownomiernie w miejscu starego silnika i na ogonie, uzyskujac niemalze 50/50 nacisk na osie i bardzo dobra trakcje, z zasiegiem okolo 90-100 km co wystarcza w codziennej jezdzie. Predkosci rzedu 100mph takze.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza