Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeNie wydaje mi się, żeby aż tak go odchudzili, jednak taką moc musi trzymać solidny kawał metalu. Sam silnik waży 80kg (na sucho). Stary model z paliwem i kierowcą 80kg waży łącznie 316kg, co daje 1012KM/t. Tak czy siak imponujący wynik. Odnośnie zastosowania, to ja powiem "tylko na autobany", gdzie indziej go nie widzę. Nie mówię, że się nie da, ale to jak z przysłowiowym rozbijaniem orzechów za pomocą mikroskopu. Da się... ale są lepsze przyrządy do tego celu. Jak dla mnie jest to bardziej ciekawostka techniczna, niż motocykl. Nawet rozpatrywany w kategorii "zabawka na weekend".
OdpowiedzDla mnie to zwykly motocykl tylko bardzo drogi jako jedyny moze stawic czola na autobanie a nawet z powowdzeniem wygrywac w takich warunkach z najmocniejszymi autami bo powiedzmy sobie szczerze haya czy zzr 1400 osiagaja ok 300 km/h ale taka predkosc na dlugich prostych osiagaja auta sportowe z sredniej półki cenowej o mocach juz 400-450 km przy usrednonym cx0.30 i masie ok 1400 kg te mocniejsze sportowe auta o mocach 600 km w takich warunkach ze wzgledu na vmax grubbo ponad 300 blisko 340-350 niedaja szans popularnym najszybszym japonczyka jak haya zx14 itp jedyenym motocyklem ktory broni "honrou "motocyklistow wtakich warunkach jest wlasnie y2k,o przyspieszeniu w okreslonych zakresach predkosci niepisze bo tu wiadomo haya zx14 s1000rr do 270-280 przyspieszaja jak najmocniejsze auta sportowe .
Odpowiedzstary model wazyl 260 kg ful bak bez 80 kg kierowcy i ze znim jesli nowy bedzie wazyl podobnie bedze mial 1260 km/tone
Odpowiedz