Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 27
Pokaż wszystkie komentarzeNie wspomniane chyba zalety ASO, które należy podkreślić, to łatwy dostęp do katalogów i cen części, także nie oryginalnych (nie wszystkie ASO używają tylko oryginałów, my staramy się wybierać wg. kryterium jakość/dostępność/cena), co pozwala rozsądnie planować naprawę. Łatwy dostęp do informacji serwisowej, do konkretnego modelu i rocznika, nie gdzieś z Netu, jakieś przybliżone linki … W ASO zwykle większy porządek i czystość, tak ważna przy mechanicznej robocie. W ASO, ale i w każdym dobrym serwisie drożej także dlatego, bo przekonujemy klienta, aby wymienił to, co wymiany wymaga, aby motocykl odwiedzał serwis tylko na kolejnych przeglądach i zawsze dojeżdżał do domu, zamiast rozbierać 10 razy wymieniając po 1 z kilku zużytych części, bo może się uda, zamiast coś naspawać, podpiłować, podłożyć blaszkę i „powinno działać”. Szanujemy czas klienta i technikę motocykla – odkręcanie i dokręcanie gwintów nawet właściwym momentem wiele razy w końcu je niszczy. Natomiast mechaników - pasjonatów można znaleźć tak w ASO, jak i w „garażowym” serwisie, trzeba porozmawiać z ludźmi, poczytać w Sieci z kim ma się do czynienia. Na pewno nie można generalizować.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza