Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeNie wiem jak jeszcze długo kupujący będą łykali ten bełkot markietingowców w temacie SUV\'ów. Bo za cenę auta klasy C dostajemy kompakta z przeciętną ilością miejsca w bagażniku, najczęściej z napędem na przednią oś, auto z wydłużoną maską, z kiepską widocznością do tyłu. Polecam http://www.zlomnik.pl/index.php/2014/11/20/siwz-nowy-samochod-z-napedem-4x4-za-mniej-niz-100-tys-zl/ Także ten parking zapchany SUVami z napędem 4x4 to tylko życzenie tych użytkowników. A sama kawa fajna, muszę zobaczyć ją na żywo i jak będzie miała w sobie mało SUVA to wezmę ją pod uwagę.
Odpowiedzzgodzę się z Tobą w tylko jednym punkcie. Auto tego typu z napędem na jedną oś jest bez sensu - rzeczywiście lepiej kupić octavie czy inne mondeo. Cała reszta Twojej wypowiedzi to bełkot. Ja kupiłem s-crossa oczywiście z napędem 4x4, nawet przez minute nie zastanawiałem się jaki to segment, ważne, że to auto jest dokładnie takie, jakie jest mi potrzebne. Mam swoje miejsce w Beskidach do którego jeżdżę, jest tam taki parking dla tych, którzy nie dali rady z którego ja nie korzystam. Nie chodzi tu o off-road typu pokonywanie rzek, ale o strome podjazdy na białej nawierzchni, mam 5 letnią córkę i jakoś odechciało mi się po 4-5 razy dziennie zakładać i ściągać łańcuchy lub opcjonalnie proponować dziecku spacer 400m w górę z bagażami/zakupami w śnieżycę i mróz. Nie ma pomyłki - dziś jest minus 9 stopni i 20 cm śniegu - droga biała. Co do nowego Versysa - oglądałem. Chętnie się na wiosnę przejadę, ale na pierwszej przymiarce zauważyłem, że pozycja kierowcy jest trochę dziwna, nienaturalne pochylenie ciała do przodu, nie jest to ścigacz, albo superwygodny turystyk typu FJR, nie siedzi się też prosto jak na GS albo V-Stromie
Odpowiedzdla jednych bełkot dla innych fakty: w SUVie siedzisz wyżej, lepiej widzisz to co dzieje się z przodu - fakt że widoczność do tyłu może być gorsza ale to może załatwić kamera, czujniki czy zwykła umiejętność korzystania z lusterek. Chyba częściej w czasie jazdy patrzysz do przodu a nie do tyłu? Napęd na przednią oś? a przepraszam co masz w większości osobówek jak nie właśnie napęd na przednią oś?? Przewagą SUVa jest to że prawie w każdym SUVie możesz sobie dokupić choćby jakiś najprostszy napęd 4x4 który pomoże Ci w jakiejś awaryjnej sytuacji a do większości osobówek już niestety nie. Oprócz tego SUV ma znacznie większy prześwit co jest bardzo praktyczne w takich głupich codziennych sytuacjach jak idiotycznie wysokie krawężniki czy śnieg. To prawda że SUVy są droższe i w cenie auta klasy C dostajemy wielkość kompaktu. Po prostu w SUVie zamiast pojemności bagażnika czy większej kabiny dostajemy inne zalety, których zwykłe osobówki nie mają i jestem w stanie zrozumieć ludzi którzy się na to decydują - dla Ciebie to bełkot a dla kupujących są to po prostu inne zalety. Nie każdy potrzebuje na co dzień ogromniastego bagażnika a większość ludzi z tyłu wozi prawie zawsze tylko dzieci. I żeby było jasne - nie mam SUVa ani nikt w rodzinie nie ma, po prostu czasem warto pomyśleć że ktoś inny może mieć inny punkt widzenia czy potrzeby i nie musi być zaraz głąbem łykającym bełkot tylko dlatego że myśli inaczej niż Ty.
Odpowiedzkompaktowy SUV jest na bazie kompakta z jego rozstawem osi, jakością materiałów, planowanym przebiegiem, wykończeniem i wygłuszeniem itd. Wielkość bagażnika nie ma tu większego znaczenia. Problem, że kosztuje tyle co auto segmentu D - mazda cx5 tyle co Mazda6, Tiguan tyle co Passat, crv tyle co Accord. Segment D jest projektowany dla wymagających doświadczonych kierowców, robiących duże przebiegi, często służbowo. Każdemu zainteresowanemu proponuję przejechać się rav4 i avensisem autostradą 300 km. Nie powinien mieć potem nigdy problemu z wyborem. Pomijam już kwestie wizerunku - względna sprawa, ale kompaktowymi SUV w Wawie jeżdżą kobiety lewym pasem z komórką przy uchu. Bemkami z resztą też.
Odpowiedz