Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 49
Pokaż wszystkie komentarzeNie wiem jak R1 bo przyznaję nie siedziałem w siodle, ale różnica pomiędzy FZ6 a FZ1 jeśli chodzi o moc nie jest przepastna. Naprawdę trzeba się nasilić na prostej aby odejść spokojnie bo kg grają ogromną rolę i jak masz deko więcej w doopie to nie nadrobisz do dzieciaka co ma 50kg .... Ale dochodzą jak ktoś słusznie powiedział inne aspekty, zwinność dobrej 600 jest nie do przecenienia, to tak BMW M5 i M3 na zakrętach nie ma szans cięższy sprzęt - fizyka gra rolę, jest masa czynników decydujących o tym kto i jak będzie ten sprzęt prowadził. Na pewno stopień trudności prowadzenia jest inny bo tak jak wspomniałem kg robią swoje do tego zazwyczaj większy kapieć , czasem inne elementy ramy mogą być decydujące. Nie ukrywam że jednym z najlepiej prowadzących się moto na jakich siedziałem to R6 gdyby tylko nie moje 110KG i 194 cm .... Teraz z racji wzrostu i masy oraz tego że plecak często ze mną śmiga pewnie bym mniejszego sporta zakupił ale tak to jest lytr bo milej przyspiesza z plecakiem(nie czuć tak obciążenia) a przyspieszenia i reszta ... cóż .. kompromisy - a może czas n VFR1200 ? albo Ducata ?
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza