Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 19
Pokaż wszystkie komentarzeNie do końca zgodzę się z waszym zdaniem. Czasy i technologie bardzo się zmieniły. Jeśli polski właściciel z polskim kapitałem reaktywowałby tą markę i rozpoczął produkcję w Polsce, to ja chętnie bym taki motocykl nabył. To co zrobiono z Junakiem i Rometem, zasługuje na publiczne potępienie, a nie gloryfikację (co też wy robicie). Mam tylko nadzieję, że taki los nie spotka WSKi i Sokoła.
OdpowiedzJedna jaskółka wiosny nie czyni. WFM-kę próbowali reaktywować entuzjaści z 15lat temu, sprzedali łącznie kilkadziesiąt sztuk i zamknęli biznes. Aby produkcja motocykla była opłacalna roczna sprzedaż musi oscylować ok. 1000 sztuk, przy założeniu ceny ok 10tys. pln.
Odpowiedz