Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 93
Pokaż wszystkie komentarzeNie. Kupiłem używany i to używany przez 6 sezonów i dlatego mnie dziwi, że ktoś negatywnie się wypowiada. Ja jestem zadowolony. Osobiście nówkę warto kupić, najlepiej tą po lifcie. Ja mam przed liftem i powiem, że gaźnik jest kijowy, po lifcie jest dużo lepszy i ma ssanie na kierownicy. Po lifcie poprawiono też podświetlanie tablicy. Pierwsze roczniki miałem zwykłe ledy i opornik 100 (w komentarzach czytałem, że ktoś dał opornik 200 i jest ok). Ogólnie się paliły szybko. Lampka nowsza, czyli poprawiona ma już diody smd i opornik 150 (ja wymieniłem na 220, poprzez co będą niezawodne i troszkę słabiej świecą). Także te dwie poprawki czekają Cię jak kupisz Divisiona z pierwszych roczników. Kupuj i jeździj :) Budzi zainteresowanie i super się go prowadzi, co mnie mile zaskoczyło. A co do Junaków to wydaje mi się, że prędzej czy później Junak Evo 300 będzie :) Za dwa sezony już mam nadzieję, że będzie na mnie czekał :p
OdpowiedzTeż kupiłem używany, z 2012, po dwóch sezonach i niestety zgadzam się z ludźmi którzy narzekają. Problemy z zapalaniem na zimnie, przeskakujący luz (nawet po wymianie oleju na dobry), przerywające kable od lampy, separator puszcza olej do ariboxa, zawieszenie piszczy, błędne wskazania poziomu paliwa. Fajnie wygląda, jest lekki i ma duży zasięg, ale na tym zalety się kończą. Drugi raz bym tego modelu nie kupił.
OdpowiedzPodpowiedz mi proszę gdzie można kupić zębatkę 17z do Divisiona? Wymieniałeś samą zębatkę czy cały napęd?
Odpowiedz