Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 22
Poka¿ wszystkie komentarzeNiczego nie udowodniles. Pokaz te wykresy bo ja chyba (a raczej na pewno) widzialem nieco inne. Poza tym na dynamike skladaja sie jeszcze takie rzeczy jak np przelozenia, ktore w Ducati sa dlugie.
Odpowiedzalbo w³acz sobie mtoocykl-online test litrów tam masz wykresy na piecu to samo duc ca³y czas duzo wiekszy power az do momentu w ktorym bmw nieprzekroczy 11500 -12000 tys przy 8000 duc ma na piecu 135 km a bmw 110 km jakies pytaniia co oznacza mniej wiecej tyle ze jesli zaczniemy wychodzi z winkla przy 8000 bmw i ducati bmw zostanie mocno z z ty³u a zanim zacznie doganiac ducati to sie na standardowym torze prosta skonczy .
Odpowiedzprzelozenia ducati przy 8000 ma na liczniku 225, bmw 175 na 6 biegu owszem ducati ma d³uzze przeloznia sporo ale autor pisa³ o wyjsciu z zakretu przy 8000 i w bmw rzekomo lepiej idzie przy 8000 niz w ducu ktore zeby przy tej amej predkosci krecic oko³o 8000 musi miec nizszy bieg wbite to wszytko wiec przelozenie niegra roli czylii tam gdzie w bmw odkrecaz na 6 przy 8000 w ducati robisz to samo na 4 i ducati odjezdza az do momentu w ktorym bmw nieprzekroczy 11500 obrotow na minute , grafika google panigale s vs s1000rr dyno .
Odpowiedz