Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 93
Pokaż wszystkie komentarzeNic się z powyższych wypowiedzi nie zgadza, poza faktem że motorek Romet Division 250 jest na Chińskich podzespołach zrobiony. Moc motocykla to 16,3 KM, wystarczająca na dojazdy do pracy i małą rekreację, wałek w głowicy OHC, 2-zaworowy z wałek wyrównoważającym. Poza tym mój egzemplarz (2-gi właściciel) ma przejechane ok 5200km i obecnie czeka do wiosny w stanie praktycznie jak nowy. Co do walorów eksploatacyjnych: + Motocykl jest na gwarancji jeszcze rok (model 2012 lub 1000km), spalanie ok 3,5l/100km, V-MAX ~115 km/h, atrakcyjny wygląd, stosunkowo tanie części :), ładny dźwięk jak na 1-cylinder, materiały znośnej jakości, nic nie pęka :D (kolega zaliczył mały szlif) - brakuje (6-tki), drżą lusterka i hałasują (do wymiany na wiosnę), awarii ulegają zegary obrotomierz i/lub prędkościomierz (3-ci zestaw zegarów u mnie), obrotomierz w obecnym naprawiłem "sposobem", wyciągają się linki m.in od gazu (obecnie max regulacji, nowa na wiosnę), przy trudnym zapalaniu na zimnym trzeba sprawdzić czy nie rozciągnęła się linka od ssania (regulacja naciągu i po problemie), awarii ulega tylna lampka tablicy (zmiana rezystora ze 100 na 200Ohm i nowe diody :) i jest OK ), wymieniłem wszystkie śruby na 8.8 imbus, wkręty na czarne, zawleczki zabezpieczające i już nic nie hałasuje oprócz lusterek. Gorąco polecam :)
OdpowiedzNie na chińskich tylko japońskich
OdpowiedzW moim gaźnik jest Made in Japan firmy Mikuni
Odpowiedz