Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeNic dziwnego - motocykle pieknie wyglądają, dobrze się nazywają i dysponują sportową lub niby-sportową aurą. Biorąc pod uwagę, że robiącym do tej pory najlepsze motocykle Japończykom coś się w głowach pomieszało (masówka, taniość, ekologia, bezpieczeństwo i długo by jeszcze) to jest przed Ducati wspaniała przyszłość. Jeszcze jak Niemcy doinwestują w reżim technologiczny Włochów , to .... może Japończycy będą sie musieli w końcu ocknąć. Oby...
OdpowiedzRyżojady i najlepsze motocykle? Zabawne rzeczy kolego piszesz :)
OdpowiedzAle i tak najwięcej sprzedaje się motocykli uniwersalnych, a tutaj Japończycy są nie do pobicia, takie GSX 650 FA, czy CBF 1000.
OdpowiedzA co w tym dziwnego? - przez całe lata 90te i wiekszosc dwutysiecznych producenci europejscy w porównaniu z japońcami produkowali goovno. Teraz tendencja sie odwraca iciekawsza oferte zaczyna miec Ducati i angole.
OdpowiedzMoże inaczej: włosi, brytole i szkopy;-)
OdpowiedzNie do końca - BMW ciagle robi motocykle relatywnie ciężkie, za duzo wykorzystując paraleverow, teleleverow i wału kardana a ich design jest delikatnie mówiąc siermięzny np. w porównaniu z ducati czy aprilią. Brak polotu i finezji, co typowe dla niemców. Natomiast w niemczech zawsze będą króelem sprzedazy -oni kupuja tylko to co swoje...
Odpowiedz