Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeNaprawde fajny motorek. Jak napisalem maly zwrotny i sprawia wrazenie lzejszego niz w rzeczywistosci, bylem zaskoczony jak latwo sie go prowadzi (pierwszy motor jakim jezdzilem). Ladnie ciagnie od samego dolu i fajnie brzmi nawet na fabrycznym wydechu, choc powyzej 9000 tys obrotow traci "oddech" Na kolo tez pojdzie i to "z gazu". Sprzeglo pracuje lekko, i latwo je wyczuc, do tego klamka ma regulacje (duzy plus), hamulce ok, ale jednak troche "drewniane". Spalanie wyraznie nizsze niz w konkurencyjnch 600-650tkach. Na niskich obrotach (np na 2gim biegu, jadac powoli na placu) potrafi szarpac, to jednak tylko 2 cylindry i to w rzedzie, trzeba go wyczuc. Jak dla mnie ma za waska kierownice ale to da sie zalatwic wymieniajac na "Superbike" szersza i bardziej plaska. Jezeli chodzi o zawias to nie loilem po winklach pelnym ogniem, mysle ze na 1dna osobe jest ok. Naprawde chcialem go kupic, ale podczas jazd probnych pojezdzilem jeszcze GSR-em, SV-ka i starsza ZR-7 no i SV-ka mnie najbardziej ujela, niemniej ERki tez bym nie zalowal.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza