Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeNapisz kolego, ile problemów robi dorobienie wyłącznika ABSu w tym motocyklu ? Liczniki działają itd? Wiesz ile kosztuje dorobienie tej opcji ? Nie sądzisz poza tym, że w motocyklu za takie pieniądze powinien być zarówno wyłącznik ABSu, jak i rozbudowany komputer pokazujący spalanie, temperaturę, zasięg itd? A wersja Worldcrosser, powinna mieć większy zbiornik, a nie pseudo crash pady imitujące większy zbiornik ? Dodam, że używałem tej Supertenery w terenie i wyłącznik ABSu jest potrzebny. Powiem nawet , że niezbędny. Zwłaszcza podczas jazdy po śliskiej błotnej drodze z dużej góry. Argument , że to nie jest GS , uważam, za kiepski.
OdpowiedzJak kolega jeździł Tenerka to powinien zauważyć komputer który pokazuje spalanie, temperaturę no może bez zasięgu. Wyłącznik ABS można dorobić w mniej niż pół godziny. Zresztą jak tak silnie potrzeba go wyłączyć to da to się zrobić bez niego. Zrobiłem Tenerą 10kkm i złego słowa nie mogę powiedzieć na jej temat. Z autorem testu zgadzam się całkowicie.
Odpowiedz