Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeNacina sie slicki, choc jak jest sucho to ja nie widze roznicy pomiedzy jazda na gladkich gumach a nacietych. Idealem jest suchy twardy teren z hopami i bandami, a nie szutrowy. Na szutrowym to nie jazda a ekwilibrystyka, antomiast na ubitym i to jeszcze z bandami slicki nie przeszkadzaja.
OdpowiedzNo właśnie, zawsze mnie zastanawiało, jak to jest z jazdą po asfalcie zaraz po wyjściu z off-roadu? Przecież opony są "oblepione" piaskiem, nie ma wtedy gorszej przyczepności?
OdpowiedzSamo wyjscie z teremu jest troche mowiac kolokwialnie "usyfione" piaskiem/ziemia, ale jak sie idzie lekko ciagnietym gazem to nie ma problemu.Przod nie ucieknie a tyl najwyzej lekko, kontrolowanie zarzuci. Gorzej jak masz suchy tor, lecisz na slickach (bez znaczenia czy nacietych) a w terenie masz stojaca wode lub bloto bo np. rano padalo. Wtedy pierwszy winkiel masz "wesoly", ale znowu lecisz go ciagnacym gazem i oczyszczasz oponke, a kolejny zakret to juz ogien. Lub stosujesz zasade niektorych zawodnikow czyli "nie wnikasz" :)
Odpowiedz