Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeNa rynek europejski trzeba byłoby raczej zdecydować się na jeden z dwóch wariantów: albo mocniejsza 250/300 (zresztą już pojawiły się jakieś koncepcje), albo słabsza 125. Pytanie tylko, jaki silnik miałby być bazą dla 125-tki - czy ten od CB125F (10 KM), czy raczej nowy silnik na bazie jednostki napędowej dla CBR125R, dostosowany do norm Euro4/Euro5 i mający 13-15 KM mocy. Ze względu na turystyczny charakter pewnie lepszy byłby ten drugi wariant. Może wreszcie doczekalibyśmy się następcy Varadero 125...
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza